Jäseneksi

Polirytmin jäseneksi voi päästä kuka tahansa riippumatta korkeakouluopintojensa vaiheesta tai alasta. Toivotamme valmistuneetkin tervetulleeksi. Poikkitieteellisyys on Polirytmin silmissä rikkaus.

Jäseneksi päästäkseen on kuitenkin erään tärkeän seikan täytyttävä – on nimittäin vedettävä keikka Polirytmin riveissä.

Mutta miten keikalle sitten pääsee?

Helpoin tie on tulla mukaan torstaijameihin ja osoittaa siellä aktiivisuuttaan sekä musikaalisuuttaan. Mitään varsinaista pääsykoetta ei keikoille ole. Nopeiten varmistat tiesi keikalle vinkkaamalla keikkakiinnostuksestasi itse suoraan jameissa Taiteelliselle johtajalle ja pääset koejäseneksi keikkaa odottamaan. Kun sitten seuraava sopiva keikka tulee eteen, keikkamyyjä pyytää sinua mukaan kokoonpanoon. Jos ehdotetut keikat eivät aikatauluusi sovi niin odotetaan seuraavaa aina siihen asti kunnes pääset keikalle mukaan.

Mitä ensimmäisen keikan jälkeen tapahtuu?

Soitettuasi ensimmäisen Polirytmi-keikkasi sinut voidaan hyväksyä seuraavassa Polirytmin hallituksen kokouksessa Polirytmin jäseneksi ja pääset nauttimaan jäseneduista kuten treeniksestä ja jäsenvirkistyksistä. Tietysti toivomme, että ensimmäisen keikkasi jälkeen rytmimusiikin kärpänen puraisee oikeen kunnolla ja sinusta tulee pian vakikasvo Polirytmin keikkailevaan kollektiiviin.

Groove on!